Uppdatering

Ursäkta.

Jag har verkligen inte haft lust/tid/ork att skriva i bloggen på senaste tiden.
Har ingen mobil eller kamera så det är inte lika kul längre då jag inte kan lägga upp bilder.

Ikväll blir det iaf fotboll och öl. Det ska bli kul.
Blir ett gäng på 6 pers som ska till sport in och käka och kolla boll.

Annars om dagarna så går jag på någon kurs 9-15 varenda dag. För arbetslösa. Är helt okej faktiskt.. trivs jätte bra :) I går bowlade vi och som väntat så vann JAG! Fick 159 som mest.
Skönt att ha någonting att göra och se fram imot. Tror nog att det här kommer gå super och att jag kanske får komma ut på någon praktik eller så. Nadja är typ bäst!!( hon som styr över oss ;) )

Näe, nu ska jag lägga mig och vila lite.

Ha det bra!

Mimmi, jag tänker på dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0