jobb jobb

112 timmar på 12 dagar.. whey!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kul Ronja att du får jobba mycket!! Jag jobbar mycket extra jag oxå nu förutom mitt ordinarie jobb....på förra vecka å den här är jag uppe i 142 timmar...inte dumt!!! Nu blir det två normala veckor på totalt 80 tim ...men det blir ju 222 timmar på hela månaden iaf.Skönta att jobba nu när det ändå inte är badväder....Jag hade 2 v sem då det var kanonväder och jag har tre till om två veckor så hoppas på fint väder då oxå! Ha en bra sommar nu. Hur länge får du jobba där? E du kavr i höst oxå eller??? Kram på dig!!

2009-07-13 @ 12:36:41
Postat av: suzanne

Kram från Suzanne...ha ha glömde skriva avsändare på förra

2009-07-13 @ 12:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0