Uppdatering

Jag vet.  Jag är förmodligen sveriges dåligaste blogguppdaterare.
Har inte haft någonting att skriva då det inte har hänt någonting speciellt.
Sen jag kom hem ifrån Thailand har jag sökt jobb utan napp och mest varit hemma. Är så less på att bara gå runt runt och runt hemma och inte ha någonting att göra på dagarna. Håller på att söka jobb lite överallt i Stockholm men det är inte bara att flytta ner heller. Jag hatar att vara vuxen.  Hoppas jag får en tid hos AMF snart så jag får en handlingsplan. Kanske fixa någon praktik. 

Annars då? Jag mår bara bra! Varit en lugn helg framför körslaget och Chulle. Bollnäs kören är överaskande bra och Chulle är bäst. Håller tummarna att dom går långt.
Sen sist jag skrev någonting i bloggen så har det hunnit blivit ett nytt år och det skålade jag in med Johannes.
Nyårslöftet var att sluta röka som jag höll i en halv dag. Men jag ska sluta röka men inte riktigt än.



Lite bilder ifrån Thailand

Bungy Jump -
På väg till "hissen"

Åker upp för.. grymt nervös

Högt uppe i det blå (60m)

Ett..två..tre.. hopp! I CAN FLY!

Hänger och dinglar

Tappar bikinin

Bungy killarna tar ner mej

Tuffaste tjejen



Lite party bilder-
Vi på stranden. Thal, Kim, Jag och Cilla

Olle och Cilla vid bangla road

Fråga mig inte...

Kimmen och jag

Jag, ölen och Hannah

På hollywood 2 för 1 stället.
Kimmen, Olle och Jag,


Duktig

Bangla road!

Jag och Cilla på vårat 200 bath ställe




Sen jag kom hem från Thailand har jag hunnit öla och gått på bandy.

Erik och Niklas på väg till lokalen
Lokalen



DEX 2008


     


Mysen
Matlagning hos Erik


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0