Bönan

Jag kan inte uppdatera varenda dag.. det går inte. Något allvarligt fel på mig eller någonting sådant.



ONSDAG - I onsdags så bar det iväg till bönan ( Mr bean ) med Evelina och hennes gudomligt söta son Wille.  Evelina slängde fram plånboken och bjöd på en kaffe -tack å tack frun!
Johanna jobbar på bönan och den flickan har jag inte träffat så mycket dom senaste åren då hon bott i Italien i 2 år. Hon kom hem i julas och ska bo i sverige ett litet tag..sen bär det av till florida där hon ska jobba med travhästar.
När vi som lugnast sitter och pratar och dricker kaffe kommer Anna och kvällen slutar med att jag och anna dricker upp 3 liter vin hemma hos henne. Johanna kom också förbi en sväng men pga att hon jobbar och sliter så orka hon inte med mig och Anna så hon gick hem efter lite kortspel :)
 Mycket roligt!



I kväll ska jag och J kolla på Körslaget och äta mat!
GÖTT!

Heja BOLLNÄS!

Bild tagen av http://www.tv4.se/1.746720/hanna_hedlunds_blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0