Let´s dance

Sawadi kha!

Tack så mycket Lena för att du fixade lite färg på bloggen!
www.lenapebbles.blogg.se

Nu sitter jag vid datorn som vanligt och gör absolut ingenting. Har kollat runt lite på arbetsförmedlingen och sökt 2 Café jobb i Stockholm. Ett av jobben var på en Djurgårdsfärja. Spännande.
I kväll blir det Let´s dance med J. Måste ju kolla på Blondinbella när hon skuttar runt. Har blivit värsta tv4 nörden nu på senaste tiden. Fredagar är det let´s dance och på lördagar är det körslaget som jag självklart ska kolla på i morgon. Bollnäs kommer ta sig till final och det är rätt coolt. HEJA TEAM HANNA!


I går kom Kj och hennes kompis Marcus över och spelade lite GH med mej och Johannes. Alltid lika mysigt när hon kommer och hälsar på. Får bjuda på mat och få lite kvalitets tid med lillsis. På tisdag så sticker hon till thailand i 2 veckor för att hälsa på mimmi tillsammans med mamma och Chrille... jag är inte ett dugg avundsjuk!!

Näe, nu ska jag få tummen ur röven och ställa mig och diska. J är och hämtar bror sin och kommer hem vid 8 tiden så får han sig en överaskning.

Hedda!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0