Uteliv

Hej å hå!

Igår var det kul! Elin vart full :D Carina kan det där med att spetsa ut vin och grogg.
Precis när vi står i trapphuset för att gå så kommer J hem, så han skjutsar ner oss på tranan. Tack sweet.
På tranan var det lite folk as usual. Gick mest runt runt runt å runt. Tjejerna och jag drog på efterfest och drack spetsade 3,5:er till mycket sent. Kom hem vid 3-4-5???? Och snackar sönder J som skulle upp och jobba. Kl 6 sa han att han skulle upp om en timme... så DÅ knep jag käft. Vart inte så speciellt full och skönt var ju de då jag inte klarar av sprit egentligen..

ni skulle ha sett min kanon vurpa utanför Erik.. och inte ramlade jag en gång utan x2!!





JAG ÄLSKAR DENNA HÖNA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0