Utelåst

Jag saknar min KJ!

Hej å hallå! Här ligger jag i mammas säng med laptopen på magen. J ligger bredvid och sover.. funderar på att knäppa på lite musik så han vaknar till liv. I kväll är det körslaget och jag hoppas verkligen att Hanna tar hem det här! Hon är den bästa kören.


I går åt vi fläskfile med potatisgratäng (älska potatisgratäng) och kollade på let´s dance. När det vart reklam och nyheter och sånt där så gick jag ut och rökte, J följde också med. Vet du vad dum fan har gjort då? Låst ytterdörren och smäller igen altandörren utan att ställa upp den.. Ja, lyckat. Men vi kom in efter mycket om och men. Klätrade upp på balkongen och kom tillslut in (dörren hade frusit). Vilket äventyr. Jag hade toflor på mig! Och som ni nog har förstått så är det inte LITE snö nedanför altanen. 

Pratar lite med Mimmi och Kajza på msn nu. Jag saknar dom. Mamma och chrille är tydligen sjuka och Kajza är rädd för thaiarna. Det är kul. Önskar så att jag också var där nu så jag kunde ta hand om min sura pms lillasyster. <3

Näe, nu är jag hungrig.
Lots of love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0