Men se där!

Här sitter jag igen och väntar på livets underverk.
Näe...

Sitter och kollar jobb igen på ams.se och det går ju inte alls. Finns som vanligt inte så mycket att söka men 1-2 jobb borde jag väl hitta iallafall.
Farmor har erbjudit sig ett rum till mig om jag skulle hitta jobb i sthlm så får hoppas det dyker upp någonting snart.

I går kollade jag på bandyfinalen och det var ju kul :)
Sen på kvällen spelade jag och J bingolotto utan vinst.. beror nog på att Lotta inte var med i gårdagens program. Besvikelse.

Idag händer absolut ingenting vettigt och det suger.

HEJDÅ!


Kommentarer
Postat av: Marielle

Skulle bli så himla glad om du ville läsa mitt sista inlägg och se på youtube-klippet om alla barnen i Bangladesh, Vietnam, Afghanistan, Nigeria, och Tanzania. Det är så himla hjärteskärande och vi borde tillsammans på blogg.se skapa någon sorts kampanj eller så. Läs mer i mitt inlägg!



Många kramar, Marielle

2009-01-26 @ 14:16:51
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/
Postat av: Jonahtan

Hej,

Du borde kolla in monster och lokus.. ganska bra jobbsökar sajter.

/j

2009-01-26 @ 17:22:46
URL: http://mrjwe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0