Hjärndöd?

Jag och J ligger och kollar på Idrottsgalan. Alldeles nyss delade Carolina Kluft ut hederspriset till Arne Ljungqvist.  Arne  som jagar dopare.

J- Blablabla ( snackar någonting med mig )
R- ( kollar på tv och lyssnar när dom pratar om dopning och så...)  - ASSÅ..DOPNING BORDE FÖRBJUDAS DE...

hjärndöd brud.. jag vet haha


SJÄLVKLART VET JAG ATT DOPNING ÄR FÖRBJUDET


det jag egentligen menade var ju att jag tyckte att dopning är så fel att jag inte ens kan förstå varför någon vill dopa sig. Hur oärligt, osportsligt och idiotiskt det är. Hur det ens finns? Hänger ni med?

Arne Ljungqvist



 


Han är en bra man!

Knarka kan dom syssla med när dom inte idrottar längre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0