Hatar allt och lite till..

Så sitter jag här igen.. datorn brakar väl ihop när som. Inget ljud, måste anstränga mig för vad som står på skrämen. Tangentbordet är helt fuckat och jag är arg. Varför kan inte jag få vara miljonär för?
Vad jag skulle köpa om jag hade pengar

1. Ny dator (läs tidigare inlägg)
2. Fondation ( Varför har jag börjat få finnar nu ? )
3. Mat, mycket mat! DYR GOD FIN MAT!
4. En jävla massa vin
5. En stor säng ( som jag önskat mig varenda år sen jag var 12 ) 
 


6-1000 Alla meningslösa saker jag kommer på att jag vill ha varenda dag.

Ja, visst jag kan ju skaffa mig ett jobb. Vad sägs om dom här jobben som nu finns i bollnäs?

Lärare till förberedelseklass BUKF 2009-2
Skördarförare
Beredare/Projektör för Eldistrubition
Intensivvårdssjuksköterska, HIA/IVA Bollnäs
Folkhälsosamordnare

Ja, typ dom jobben som finns här i Bollnäs och det ser lika dant ut i hela sverige. Tror ni det är värt att söka? Näe!!!!! För jag är inte nå högutbildad alls.. inte ens utbildad jag är outbildad och oduglig. Även om jag hade gått klart gymnasiet hade jag inte haft nå jobb.. finns bara jobb för folk som är duktig nog att gå halva sitt liv i skolan.
FUCK SWEDEN!

NÅGON SOM VILL KÖPA EN MOBIL??

Jag vill också få.. bärbardator, mp3, resa till thailand, stor säng och Gh world tour....KJ, jag vill ha ditt hår också!

Näe, nu ska jag kedjeröka ( tack JOHANNES som fixade 38 kr i går så du kunde köpa cigaretter)
Jag vill ha camel blue.. marlboro light.. JAG VILL INTE RÖKA DOM HÄR JÄVLA PISS CORNER!!

Men en sak är jag väldigt duktig på och tydligen älskar jag det... Tycka synd om mig själv.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är helt underbar kram mammsen

2009-01-21 @ 21:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0