Brist på annat

Jag kom på en rolig sak som jag sa i torsdags för en vecka sedan.
Ska bara förklara lite grund så ni förstår.
J  är lat och bekväm och älskar att ligga i soffan och göra absolut ingenting så när man frågar han om man ska hitta på någonting så säger han alltid på TORSDAG.

Tillexempel
R- Ska vi inte ut å gå?
J- GÄRNA! På torsdag...

R- Ska vi städa?
J- Ah.. på torsdag.

Ja ni hajar.

Torsdag är hans favorit dag då ALLT händer. I dag är det torsdag så idag  blir det thailandsresa, spanien, england, holland, sex, han lagar mat, städar, ut och går... osv osv...

Men som jag skrev i ett tidigare inlägg så drack jag och Anna oss jääävligt full förra onsdagen.. och vi skulle sola på torsdag morgon.
När vi vaknar på torsdagen dör jag i soffan med johannes medans Anna springer runt och har någon super energi.
ROOOONJA KOM IGEEEN NU DÅ.. SOLA SOLA SOLA...!!!


R- Du Anna, idag är det torsdag.
A- JAHA?
R- Vad menas med det?
J- Yeees! Idag händer allt!!!
R- NÄÄÄÄÄE IDAG HÄNDER DET ABSOLUT INGENTING!!

Låter kanske inte så kul, men det var gryyymt kul.
                           

Hon är min tjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0