Bakisdag

Godkväll!
Dunder kul igår! Anna, vi måste göra detta varenda onsdag. Deal?
Ligger i soffan hemma hos mamma med J och lyssnar på musik på youtube. Har varit hungrig hela dagen och ätit hela tiden. Fattar inte hur jag kan vara hungrig efter allt jag har vräkt i mig.. men blir så när jag är bakis. Kan vräka i mig allt.
I morse kl 10 åt jag klyftpot med snitzel och bea sen gick jag och la mig igen och sen vaknade jag och åt en köttgryta med mycket ris och drukit coca cola och sen en majskolv (eller vad det heter) och innan 12 blir det nog MAX också..
I natt ska vi åka till sthlm fram och tillbaka för J ska leverera någonting ifrån sitt jobb. Jag tycker det är ganska mysigt att åka bil sådär på natten.

Näe, undrar om man ska ta en macka?

Kommentarer
Postat av: lena

ronja ring mig!! jag vill låna trummorna ikväll ??

073-9655686 // Lena

2009-01-30 @ 09:57:05
URL: http://lenapebbles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0