Stockholm

Hej och hallå!

Pappa ringde mig igår och behövde barnvakt idag så i morse bakfull som ett ägg satte jag mig på tåget till stockholm.
Jävla förseningar hit och dit men efter mycket om och men så kom jag fram iaf. Ganska tur att det var försenat med tanke på att jag stod i badrummet med puderborsten i näven när det var 14 min kvar till avgång. Sen så hade pappa gett mig fel biljett kod så jag inte fick ut biljetten men iaf! NU ÄR JAG HÄR!

Gick till pappas jobb direkt när jag kom fram och hämtade upp lillpojken.
Hela dagen har gått åt till att göra absolut ingenting. Kalle har kollat på tv och jag har suttit och försökt förstå mig på denna dator som har mer virus än min mammas dator är seg. DEN NI! å då ska jag säga er att min mammas dator är segare än en 100år gammal tant med rullator.

Nikan kom precis hem hit också, ringde hit henne. Vi ska kolla på film och bara mysa.
Så kul att träffa henne tycker jag. Hon är så rolig och söt när hon ska förklara saker för mig. Hon berättar verkligen med inlevelse och att förklarar en sak som egentligen tar 5 min att berätta i 30 min. När hon ska berätta om en bra film så går munnen i 380 och en timme efter så har hon berättat klart. Jag kan då allt som händer i filmen kan även vissa repliker. Hon berättar allt  förutom dom sista 5 minutrarna.
Kj är nästan lika dan. Minns en gång då vi skulle åka till sthlm hon och jag och hela tågresan ner så berättade hon om Nikes och hennes dåvarande favorit film " A walk to remember". Hon får mig att gråta. Dagen efter hyr jag och J filmen och jag börjar gråta efter 30 sek för jag veeeeeeet ju att hon kommer DÖ! haha där fick ni ;) ni som inte sett filmen.
Näe, Nikan är mysig hon! Vi kan ligga och prata och skratta i timmar...

- du kommer åångra dig ;) (finsk brytning blandat med smurfröst)

ska föresten pierca tungan i helgen om dom har tid på blue fox. I love it! 3 gången gillt..

Nä, nu blir det film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0