Sömnlöst

Jahaja, då sitter jag här då. Mitt i natten.
Klev precis upp ur sängen då jag inte orkade ligga och stirra upp i taket.
Är hur trött som helst men så fort som jag blundar känns det som jag får nå hjärnspel. Mår illa, tankar snurrar och blir stirrig fast jag blundar. Kan inte förklara känslan. Får den alltid,  ALLTID när jag åker iväg.. hemifrån. 2 veckor i Thailand led jag av samma sak, drygt? Yes! Låg lika sömnlös igår och det resulterar i att jag inte har någon hungerkänsla. Somnade runt halv 4 och vaknade 9!! Men då hade jag legat i sängen sen kl 12. Nikan somnade omedelbart och jag vred och vände på mig. (Jag sover inne hos henne när jag är här nere)

Haha, låter som jag går på amfetamin. Men det kan jag förklara gott folk att det gör jag då inte. 

Aja, men de är väl bara att göra ett nytt försök snart. Ska upp ganska tidigt för att åka till stan och kolla om det finns någon tid för lilla mig att pierca tungan. Ni vet väl att man inte ska äta riktig mat (bara flytande föda). Inte hångla, röka, dricka eller utföra oralsex när man har piercat tungan på typ 2 veckor? Jag tror inte jag har lärt mig det än.. första gången åt jag spagge med köttfärssås och hånglade upp första bästa karl. Andra gången vart ja så less på någonting så jag tog en cigg utanför donken 6 min efter.. JAG VET! Jag är inte smart men inte har tungan ruttnat för det. Jag äter ju så lungt och försiktigt och tungan har aldrig svält upp så speciellt mycket på mig. Sköljer alltid mycket med vatten efter rökning och så. Aja, skit samma! Ville bara berätta att jag ska äta råstektpotatis i morgon kväll till melodifestivalen och jag hoppas innerligt att det går lika smärtfritt och bra med tungan i morgon som alla andra gånger.  
Ni som undrar varför jag inte har kvar dom andra 2 är pga att den första staven svalde jag och det fanns inte en enda piercing stav i hela bollnäs. Jag hann inte heller ta mig till gävle innan det läkte ihop. Same shit med den andra.
Får limma fast kulan nu kanske?

Har samlat på mig 2 sötnosiga kommentarer av min älskade Nike under dom här 2 dagarna.

1.
Igår läs torsdag då satt jag och Nike och lyssnade på musik. Jag visade henne dom bästa låtarna och hon visade mig dom bästa låtarna. Nike började gråta av en fin sång och mina tårar var inte jätte sega på att komma efter. Sympati?

Ronja
- Varför gråter vi alltid när vi är tillsammans?
Nike- Det är bara för vi har samma humor.

2.
Det här hände i kväll, kl halv 2. Nike ligger i sängen och är helt slut. Hon är i något tillstånd då hon är sovvaken.
Jag började prata med henne om en fin låt som Uggla har gjort  och började sjunga lite lätt på den.

Ronja- I heeeeela världen, i heeeela vääärlden. Finns det bara en enda som jag äälskar. I  hela världen i hela vääärlden finns det bara en enda som jag vill ha. Ååhhh den är såå söööt!
Nike- mhm...jag aplåderar i mitt huvud. Zzz Zzz


Jaja, det här inlägget tog iaf 20 min att skriva ner och nu kanske jag kan ge sängen ett försök till!

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: lena

Kan glädja dig med att jag har några tungpiercing på salongen ;)

2009-02-15 @ 15:39:24
URL: http://lenapebbles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0