Plötsligt händer det!

Stefan skjutsade mig till stan i går hem till sophie. Jag gav han 38 kr och sa att han fick dom. Han ville inte ha dom. Men jag la dom i bilen så han skulle få dom ändå ( 38 kr, nothing..iknow ) men iaf. På vägen ner så stanna han på statoil och ut kommer han med en dubbel triss och vet du vad karln skrapar fram? 25 kr X 10! Alltså 250 kr! Har aldrig sett att någon har dubblat upp sin vinst så många ggr. Det tyckte jag var roligt. Jag tog tillbaka mina 38 kr och köpte en drink ist! :) 


Kommentarer
Postat av: Zizzi

oki.. jo den har jag sett den är riktigt bra den med .. Har du sett Green street hooligans ? om inte är den ettt absolut måste den bölar man ju sönder sig till med..du å ja är riktiga film tittare vi ;) hehe nu ska ja se Amelie from Montmartre vi får se om den e bra annars blir de klassikern Braveheart :) hoppas du gillar filmen Kramar!

2009-02-05 @ 21:41:39
URL: http://zizziii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0