Lördagskul!

Ja, ett försök till att skriva ett litet blogginlägg om gårdagens festligheter!

Jag och J hade planerat en mysig hemmakväll med körslaget med Anna. Men Anna ringde och sa att hon och Christine skulle på sport in och kolla på körslaget.. vi tvekade lite men var ganska snabbt med på noterna.

Kl 20 satt vi med en varsin öl och kollade när världens snyggaste och duktigaste kör sjöng och jag blev lite blödig. Vet inte varför jag alltid ska gråta när det är finaler och utröstningar. Jag är så spänd!
HANNA VANN! Och jag vart såå glad. Tycker det är så kul att hon väljer att ge pengarna till Gumpels!  Träffade Lena och Pierre där också så vi följde med på folkan där det var hela huset gungar. Ja, och det gjorde det!

Jag och Pierre sjöng karaoke och sen jag och Johannes.. vill verkligen inte se filmen när jag och Pierre sjöng.. Lena filmade.  Dansade bugg, drack och hade det jätte trevligt. Johannes följer aldrig med ut så det var så kul att han gjorde det igår. Gjorde verkligen kvällen till en toppen kväll.<3

Johannes vaknade upp bakis som en gnu och han skulle spela match kl 12. Det tyckte jag var kul.
Näe, bättre än såhär blir det inte...

JAG ÄR HUNGRIG!

Kommentarer
Postat av: lena

du klarar dig Ronja, faan jag lyckades radera filmen, hahaha sorry !! men kort finns det ju på bloggen min.

Tack för en jättetrevlig kväll. puss

2009-02-01 @ 23:04:01
URL: http://lenapebbles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0