Borta bra, hemma bast!

Jag vet att jag inte har varit en bra bloggerska men allt ar kaos har nere. Vantar bara pa att zizzi ska fa sina pengar sen har jag lite semester sen drar vi hem formodligen.

Sondag - Mamma hamtar mig hos Johannes kl 8. Jatte jobbigt att saga hejda,
Moter upp Mimmi och Mia pa arlanda och vi var mycket nervosa.
Planet skulle ga 12.50 men nar vi sitter pa planet ( jag var livradd ) sa sager dom att dom inte far nogon klarhet om dom kan aka fran nogonting i malmo sa vi blir forsenade med 1,5 timme och far inte kliva av planet.. Vi som redan var stressade lite grann for att hinna med och ta flyget fran berlin till munchen lixom. Missar planet och far nya biljetter direkt, duktiga ( Mimmis vaska forsvann ocksa pga berlin air, men ar aterfunnen) Far flyga fran berlin direkt till Bangkok dar vi sedan tar planet till Puket. ( sov ingenting pa hela resan ) var framme runt  9.00 svensk tid.
Nagan thai hamtar upp oss och vi aker till patong beach.

Jag umgos inte med nogon av dom andra som jobbar pa club lime bara zizzi och Kim och nagra vi har traffat har nere.
Mimmi och jag ska INTE vara nara varandra. Undviker allt som har med henne att gora for tillfallet.  Men jag alskar henne anda :)

Om jag ska vara arlig sa mar jag javligt skit har nere,  det ar helt underbart har nere men jatte besviken pa club lime.
Varfor skriva fast lon om det inte ar det? Iof sa hade jag en liten aning innan jag akte, men anda! far 300 bath per biljett vi saljer och det ar ca 60:- och man saljer absolut inge bra har nere. Sa kommer fa aka hem snart da jag inte har nagra pengar. Har kanske hittat ett annat jobb som passar mig och Kim battre, men det skriver jag om senare.
Gar alltid runt med en klump i magen och vi vet inte ens vart vi ska bo! Jaja, men det ser ut som att det loser sig.

Traffat en trevlig kille har fran sverige som heter Andreas, han ska formodligen hyra lyx villa och vi fick garna hyra in oss med han for ett bra pris da han tyckert synd om oss. Har aven traffat 2 killar fran USA, och en av dom har ocksa jobbat for lime men sagt upp sig pga sattet som dom gor allt pa.

Men annars ar allt bra! Haha, nattlivet ar underbart.
Har fastnat for en rock club som heter rock city dar jag och kim sop sonder oss pa i mandags. Varit ute varenda kvall pa den klubben men jag har varit lugn dom andra dagarna da jag kanner att jag vill spara pengar.
I gar var vi faktiskt pa ett stalle som hette hollywood, super daligt stalle men det var billig ol.
Chang - 40 Bath (50 bath - 10 kr ) och da fick man en pa kopet, sa 2 chang for 40 bath! det ar bra pris med tanke pa att en ol kostar mellan 60-140 har. Satt i baren med dom fran usa jag kim och zizzi och bartenderna bjod oss hela tiden. Det var lite kul. Vart rock city sen. Vart inte sa spec full, det dom bjuder pa ar ju inte direkt starkt.

Sa med andra ord, Jag har det underbart har om man bortser allt stress med jobb.
Jag saknar trygghet!
Men men, det loser sig! 


SVIN NOJD MED TATTOOO

 


Kommentarer
Postat av: M a d d e l u t t e n

Jag kollade upp lönerna innan, det var därför jag och anna sket i hela grejen!! Fan vad tråkigt för er =(

2008-09-25 @ 13:03:16
URL: http://maddeluttten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0