Lessapan Ronja

Hej å hallå!
Den här dagen har varit förbannat jobbig. Johannes kom hem ifrån jobbet runt 12 och direkt åkte vi och köpte lite max mat innan vi åkte vidare till min lägenhet. Åt typ ingenting för det smakade äckligt, inte haft någon aptit alls dom senaste dagarna. Började städa och slängde massa massa saker som jag har haft hur länge som hellst. Det var ganska jobbigt.. mycket minnen som for ner i dom svarta sopsäckarna men vart ska jag ha alla saker? I en lägenhet på  ca 25-27 kvm2 så finns det inte så mycket yta kvar efter soffa, säng och garderob åt mitt rammel. 2 och en halv sopsäck fick åka med till skroten. Gick sen till Ica och köpte hårfärg ( onödigt, jag vet! Men den var billig och jag kände att jag behövde det). Hemma hos Johannes klippte jag av håret till axlarna och färgade det kastanje brunt.
Fortfarande less trots min lilla "make over" var jag men som tur var kom min sötnos till ängel Elin Larsson! Johannes åkte på träning och jag och Elin spelade guitar hero tills jompas kom hem igen. Nu sitter vi och spelar något em-fotbollsspel och jag är glad igen!

På Onsdag åker Elin till Turkiet och kommer hem onsdagen veckan därpå å jag som åker till sthlm på torsdagen eller fredagen och sen på söndagen åker jag till Thailand så vi kommer inte ses någonting nästan innan jag åker!
Typiskt!

Näe, nu ropar dom på mig att vi ska spela poker. Fattar inte hur dom vill spela poker emot mig? Jag vinner ju ändå.. Mer cash till mig!

Ciao


Kommentarer
Postat av: Evelina

Usch snart åker du, hoppas att du kommer blogga mycket sen så man får ta del av thailandlivet;-) Måste ses innan du åker!!

2008-09-02 @ 09:36:48
URL: http://eveliinao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0