Thai

Har ar allt underbart.
Sitter med en Singha ( ol ) nu och bara njuter. Livet har ar underbart.. badat lite 2 meter vagor.. helt sjukt. Underbart skont men foor varmt. Alldeles fuktig, gar med handuk typ hela tiden. Har fott farg ocksa.. inge sol ingenting men fy vad det tar!
Saknar johannes sa jag tror jag ska do, DU MOSTE KOMMA NER NU! Snalla?
Jag kan inte skriva sa mycket nu, orkar inte med tangentbordet men jag skriver mer nar jhag har hittat en dator med svenskt tangentbord DA SKA NI FA LASA MYCKET BUS!

J- Love you
KJ- I miss you!! <3


Kommentarer
Postat av: Evelina

Åh så mysigt, hoppas man får se lite bilder sen med;-) När börjar du jobba? Kram

2008-09-16 @ 21:33:52
URL: http://eveliinao.blogg.se/
Postat av: majsan

toppen att ni har det bra

skriv och berätta mycket puss mamma

2008-09-16 @ 23:07:06
Postat av: suzanne

Hej skönt att höra att ni kmt på plats! Hur bor ni å när börjar ni jobba?? Kramar Suzanne

2008-09-16 @ 23:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0