SMIRNOFF

Nu sitter jag har igen och vantar pa battre tider.
Det sporegnade hela dagen igar, sa det vart inga biljetter solda... ingen ide da det inte finns nagon turist ute pa gatorna.
Vad ar det med turister och regn? Sjalv tycker jag det ar jatte mysigt med regn!
Min rost har borjat kommit tillbaka och det kans skont. Hostar fortfarande men det ar val det jag kommer fa leva med livet ut... hosta kommer och gar. Beror nog mycket pa allt kedjerokande har nere och den daliga luften.
Och Mamma! Jag vet inte riktigt an vart jag ska tattuera in mammsen.. men jag tror jag ska tattuera in 3 blommor pa skuldran som ska vara en liten grej for er resten!
Hah...

Olle overgav mig idag och akte till burma for att stampla passet.. sa idag far jag sta ut med bara kim och zizzi.
Ska foirtsatt kolla lagenhet idag och hoppas iaf jag hittar ett rum sa jg kan dela det med olle och zizzi.. kims tjej kompis frida kommer ner pa onsdag sa dom hiottar nog boende.

Nu, blir det skal!
Hejda


Kommentarer
Postat av: Evelina

Men gudars vad du tatuerar dig :-P Hoppas du hittar lägenhet snart! Kram

2008-09-29 @ 14:57:17
URL: http://eveliinao.blogg.se/
Postat av: suzanne

Ronja! Hur har du det och hur går det med jobb och arbete????

2008-10-04 @ 01:52:00
Postat av: suzanne

Hej jag menade jobb och boende såklart...ha det fint!//Suzanne

2008-10-04 @ 12:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0