Mysmorgon

Vaknade för en timme sedan och solen skiner, vilket LYX.
Johannes jobbar eftermiddag så fick sova lääänge med han idag, vilket LYX.
Älskar att få vakna upp sent med världens mysigaste sömtuta bredvid mig. Var länge sedan.
Idag ska jag möta upp KJ <3 efter hon slutat skolan, ta en liten tripp till stan och bjuda henne på fika och en liten förskotts present. Slipknot biljetterna köpte jag till henne och mig till hennes födelsedag men tyvärr var jag som sagt tvungen att sälja dom. Ikväll tror jag det blir Guitar Hero med KJ sen att hon sover hos mig. Mysig dag.
Näe, nu ska jag hoppa in i duschen.
Have a nice day, Ciao.


KJ, världens sötaste Syster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0