Mamma sötnöt

Min mamma är söt! Så ni vet. Hon skjutsar ner mig till Arlanda på Söndag så jag kan jobba fre/lörd. Hon är en sötnöt!
Sen har hon hjälpt mig jätte mycket så min resa till Thailand blir av. Kanske ska tänka över en liten sak.. hmm..

1. BLI SNÄLLARE MOT MAMMA!

___________________________________________________________________________________________
Hur gott ser inte det här ut då?

För 50 svenska riksdaler får du denna enormt goda, underbara, fina, tröstande, glädjefyllda glass och jag lovar, du blir den trogen.

50:- är mycket pengar för glass..  MEN det här är inte vilken glass som hellst.. 

Det är BEN &JERRY´S


 


Kommentarer
Postat av: Lina

Tack :)

Härligt och åka till Thailand. När åker du?

2008-09-08 @ 15:54:59
URL: http://dahl0f.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej!



Nu tävlar jag ut 3 stycken ögonskuggor i min blogg, var med och tävla du med =)

2008-09-08 @ 21:18:02
URL: http://malinnestor.blogg.se/
Postat av: suzanne

Ronja! Ha en mysig resa nu och ha så himla kul du bara kan.Men var försiktig oxå och hör av dig och berätta hur du har det för oss här hemma i kalla Sverige!! Vi syns om ett halvår........ Kramar från Suzanne

2008-09-11 @ 02:28:49
Postat av: Erik

Tack för det du :D!

Ska kolla in din med!



Kan säga att man själv får två B&J för 6 dollar här vilket är typ 40 kr, mohaha!

2008-09-12 @ 04:09:00
URL: http://johanerik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0