Cecilia Schmidt

Jag har glömt bort en sak! En viktig sak!
ZIZZI!! min CILLA ska också åka ner till thailand och jobba på Club Lime, fytuuusan vad jävla roligt vi kommer ha!
När jag och Zizzi är i farten så är det verkligen fart och fläkt! Vi hittar på allt möjligt tok och har så roligt tillsammans!
Förra året liftade vi till hultsfred och åkte på peace and love och röjde. Har haft det så kul med henne! Men sen flyttade hon till gbg så jag har inte träffat henne på jätte länge!

VART FAN HAR DU VARIT?
Och vart fan är dina byxor????

Här har vi ett gammalt blogg inlägg sedan vi var på hultsfred

 
Fredag
CA: Kl 14.15 får jag ett sms utav Zizzi - "Åker till hultsfred nu, ska du med?" Jag satt ju förfan på bönan och fikade med Towe. Men jag sa självklart å pank som fan med en varsin biljett åkte vi ner till hultsfred. Började kröka vid 14.30 direkt efter jag hämtat det nödvändigaste hemma hos morsan. Bilresan ner gick bra förutom att det vart en jävla massa pisspauser å dom va inte så korta, Ronja har lite små problem med att utföra sina behov utomhus :/ men efter en helg på hultsfred så är det problemet löst! När vi började närma oss Sthlm hade vi det rätt så långtråkigt så jag började noppa armhålan på Zizzi sen somnade vi .Satt i en lång bilkö igenom sthlm så när vi kom till hultsfred var vi verkligen tvungen att skynda oss. Någonting av Ozzy måste vi ju få se! Hoppade ur Bilen sprang fram till någon buss å frågade om vi fick åka med till området, hade visst råkat hoppat på Dark Tranquillity´s lilla buss men dom välkommnade oss till Atlantis 02.00. Tar Zizzi på ryggen å springer men är nog inte så nykter för lika fort så hamnar vi på backen. Skyndar oss till Entrén och springer till Hawaii Scenen men det enda vi får se ut av ozzy är väl på en storbilds Tv någon 100 meters sträcka framåt. Blir rätt besviken å drar till något tält å dricker mer. Sen tappar jag och Zizzi bort varandra !

Möter ett gäng roliga killar på Atlantis å drar med en av dom roligare till hans tält där hans kompisar satt å kröka. Efter någon timme sådär så insåg jag att han pratade finska å fan vad jag hade roligt åt det hela natten sen somnade jag i finnens tält. Godnatt.

Lördag

Vaknar runt en halv 10 å skyndar mig ut ur tältet, vart är mina skor? Hittar dom tillslut å skyndar mig snabbt där ifrån. Vart är ZIZZI?!! springer runt törstig, kall, trollruffsig å Ingen tandskräm å letar efter na å de går väl sådär. Letar mig ut ifrån området å letar reda på bilen som vi åkte ner med. När vi precis är på väg för åka hem dyker zizzi upp å vi stannar. Men bilen drar ifrån oss. Hur ska vi komma hem? Äh, det löser sig!!

Hittar Kille med massa Öl, Tar ca 2 timmar för "Micke", mig och Zizzi att ta oss ifrån bilparkeringen till hans tält som vanligt vis tar max 20 min. Stannade på alla ställen å platser där de fanns musik. När vi äntligen har kommit fram så får Zizzi för sig å dra till sina Göteborgare som hon sov med å festade med natten innan. Jag stannar med skåningarna "micke", "micke", "micke" och så Några micke till å så Glen.(Jag heter föresten Leffe ) Har svin kul. Drar till Hawaii där Turbonegro ska spela. Har väl inte direkt tyckt att det är något band som är så där jätte bra.. men när man stog där var jag var tvungen att ringa Erik å folk vråla å skrek å var galna så tyckte jag faktiskt att de va rätt underbart. Undrar om dom var bra? Lr om de bara var alkoholen? Kanske var dom bara underbara för att Ärkan inte fick se dom? Nä, lätt värt. Jag och Micke drar å dricker öl i öltältet å typer vakter i rumpan sen blir de The Ark. Missar sista låtarna för då äre dax för oss att dra å väcka "Micke" för han får absolut inte missa Evanescence. Blir änu mer öl på vägen dit, änu mera öl i tältet å några till på vägen. Kommer dit å jag tycker dom rent ut sagt Suger så jag lägger mig ner i regnet och somnar. Vaknar när dom kässspelat klart å jag å "Micke" drar till tälten å sover. ÄR SVIN KALLT. Ungefär nu börjar jag snacka göteborska, skånska å sthlmska blandat med bollnäs mål samtidigt.

Zizzi har jag fortfarande inte sett sen när hon drog till göteborgarna.

Söndag

Vaknade svin kall å pissblöt, bara å byta om å dra ut å leta Zizzi. 06.30! Springer runt å letar henne, letar lift letar allt för å komma hem tills vid 10.30 då jag heltplötsligt Stöter i hop med henne.. hon hade varit i ett tält som jag hade gått förbi å skrattat åt 1000 ggr den dagen. Dom hade ett roligt partytält där det stog "Kan du ta upp en penna med din kameltå får du 5 öl" Så de tältet kände jag igen mycke väl.. Säter mig ner å surar i några minuter får sedan reda på att det finns plats i bilen till Gbg, TACK! Zizziz syrra bor där. Drar vid 15.00 med dom 2 härligaste killarna på denna jord.
Var i göteborg till i går vid 17 då vi åkte med tåget hem till bollnäs :D

roliga människor :

En snubbe med Rosa kläder som står och delar ut gratis kramar - Bara att tacka ja! Eller tacka Nej eller så kan du säga Pilutta dig Madicken!

2 Killar i avklippta boxer ( mer likt hotpants trosor ) sprang runt enbart i dom å samlade in öl burkar och snackade om miljö, DYNGRAK!

Tråkiga Människor

Fittorna som var enbart kaxiga men jag var snäll emot dom ändå.

VART FAN HAR DU VARIT? OCH VART FAN ÄR DINA BYXOR?? -en pojkvän till sin flickvän efter han fått väntat vid deras tält i 3 timmar!



SÅ HÄR ROLIGT HAR VI TILLSAMMANS!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Behöver du fortfarande en digitalkamera?

2008-09-05 @ 23:12:23
URL: http://mrscash.blogg.se/
Postat av: Åsa

Har en Sony DS-W50, 6mp, Carl Zeiss optik, 1 GB minneskort. Googla på namnet så får du se hur den ser ut!



1200 kr kan jag gå ner på ;)

2008-09-06 @ 12:02:22
URL: http://mrscash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0