Välkommen till min nya blogg!


Kommentarer
Postat av: Em

lycka till med din nya blogg!

2008-08-12 @ 11:38:30
URL: http://audrinas.blogg.se/
Postat av: Elisabeth (Lisa) Eriksson

Hej busfrö!

Här sitter jag o Lisa, det är helt sjukt att du ska åka men inte kul för mig, kommer att bli tomt i Bollnäs utan dig, du ska veta att jag är ledsen att du åker Ronja Ponja, kommer att sakna dig så jäkla mycket, men förstår ju att du vill ha ett jobb. Kommer att kolla in dig varje dag dedt ska du veta. skicka många roliga bilder på dig, kul att se vad som händer, ja ja hoppas att du får det bra i alla fall, kram kram/ Towe!!!!

2008-08-20 @ 20:09:48
Postat av: [email protected]

Hej på dig, sitter vid Rebeccas dator o skriver till dig, det är såå tråkigt att du åker Ronja, det kommer att bli tomt i Bollnäs utan dig, jag vill inte att du åker, men samtidigt ett halvår går fort o jag är ju mest i stallet, det kommer att gå bra som din mamma säger, snyggt hotellrum ni ska ha, ni kommer att bo fint, ska kanske kolla på en lägenhet snart, jag menar att jag har ju stått i kö i 1½år nu, hoppas att det kommer nåt napp snart. ja ja nu ska jag ta o sluta, ha det kramiz!!!

2008-08-24 @ 14:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0