Mysdag

Nu är jag hemma igen efter en mysig dag med Evelina, William och Erik.

Mötte upp Evelina på gärdet och drog till stan och tog en kaffe på mr bean (bönan).
William är så söt! Blir jätte sugen på att skaffa en liten knodd.. men nu ska jag åka till thailand så det får allt vänta ett bra tag (läs år). Sprang runt i några affärer och mötte upp Småsyskonen Kajza och Nike och hjälpte dom välja hårfärg..  nu ska dom bli brunetter igen. Mina små fjortisar.
Drog till Erik och spöade sönder han på Guitar Hero så nu är mina fingrar alldeles öm! Grymt jobbigt är det att spela med så fruktansvärt kul! Efter lite GH och Emfotbollsspel så drog vi och käkade på Sport in som Erik bjöd på. Tack sötnöt!  :)

Nu blir det fixa med kläder sen mys i soffan med en film!

Godnatt!

Hos Erik



Sötnötarna


Kommentarer
Postat av: Evelina

du e med söt:-)

2008-08-13 @ 21:58:22
URL: http://eveliinao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0