Det händer verkligen!

Oj oj oj vad det snurrar i mitt stackars huvud!
VI SKA VERKLIGEN ÅKA.. Jag och Sis och stannar i 6 månader ( som det ser ut nu ). Känns så overkligt..
Har pirr i magen så det räcker och blir över! Vill åka nu nu nu!
Har mycket att fixa innan vi åker.. vaccination, försäkring? Visum! Fixa pengar.. kommer få snåla på varenda öre jag kommer få in den här månaden, men för 6 månader i Thai så är det verkligen värt att leva på euroshoper nudlar!

Thailand
Here we come!



Tänk! Att om en månad så är vi på en fin fin strand med palmer å solnedgång..


Kommentarer
Postat av: ☆ s a n d o r a k

Ja, kläderna är riktigt snygga! Åh vad roligt att du ska åka dit :D

2008-08-12 @ 18:46:21
URL: http://sandorak.blogg.se/
Postat av: Elisabeth (Lisa) Eriksson

ja ja mycket att fixa innan du åker, det kan jag förstå, snart kastar väl Lisa ut mig, har varit här sen 17 idag o kollat min mail, ush sprutor gillar jag inte alls jag heller, men vad gör man för att inte bli sjuk???? ganska mycket!!! Kommer att kolla upp dig så ofta jag kan o hinner, lägg in mycket fina bilder på dig o allt som händer, är jätte avundsjuk på dig att du åker, fint kommer ni att bo med såg jag, nice! ha det bra kram Towe!!!

2008-08-20 @ 20:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0